
نوعی شکاف بدنام هست که آفواید نامیده میشود. دوستانی زیادی دارم که اوایل نتوانسته اند آفوایدهای 5.8 دره را صعود کننده و کار را همان خراب کرده اند. بعدا که روش آنرا یاد گرفته اند برایشان معمولی شده است. حتی یک فیلمی افسانه ایی بنام "" بود که در مورد دو تا سنگنورد بریتانیایی بود و در مشکلترین آفوایدهای آمریکا فیلمبرداری شده یود. حالا شوالم این هست
شکاف آفواید دقیقا چیست؟
دلیل سختی صعود شکاف آفواید چیست؟ یا سوال میپرسم که کمتر ذهنی باشد: برای صعود آفواید چه تکنیکی لازم است؟
پاسخ:
شکافهای آفواید شکافهایی هستند که برای لاخ کردن انگشت یا مشت زیادی بزرگ هستند اما برای ورود به داخل شکاف و صعود تنوره هم زیادی تنگ هستند، لذا شما واقعاً باید صعود از آنها را سرهم بندی کنید و حرکات و کار فیزیکی روی آن انجام دهید تا آنرا بالا بروید مثل سر و ته شدن (به معنای واقعی کلمه)!
اساساً این شکافها درست اندازه ایی هستند که اصلا شوخی بردار نباشند و صعودشان مقداری زیادی زور و تقلای فیزیکی میخواهد. صعود آفواید عبارت است از مقدار زیادی خِر-خِر، تقلا میخواهد و باید سعی کنید قسمتهای مختلف بدن خود را هر جایی که میشود گوه کنید. بالا که می رسید کثیف، عرق کرده و تماماً اوراقی و خسته شده اید.
تکنیک شایع حرکت در آفواید اساساً استفاده از بازوها و پاها مانند کاربرد انگشتها در شکافهای انگشتی است، باید هر چقدر که میت داغچیلیق حاقیندا بیلیم...
ما را در سایت داغچیلیق حاقیندا بیلیم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 169 تاريخ: دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت: 5:52